משלוחים ואספקת הזמנות:

משלוחים ואספקת הזמנות:

אנו עושים את מרב המאמצים לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי.

ניתן לקבל את ההזמנה באמצעות שליח עד הבית תוך 2 ימי עסקים.

יום העסקים מסתיים בשעה 16:00, על כן כל הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 תיחשב שבוצעה ביום המחרת ותסופק בהקדם האפשרי תוך 2 ימי עסקים.

הזמנות שהתבצעו ביום חמישי לאחר השעה 16:00 יחשבו כהזמנות שבוצעו ביום ראשון.

·         משלוח חינם בקנייה מעל 249 ש”ח

·         עלות משלוח בכל סכום מתחת ל- 249ש”ח – 19.90 ש”ח

החלפות והחזרות:

·         תקנון זה תקף לכל החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר.

תוכלי לקבל לקבל זיכוי/להחליף כל פריט שרכשת באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעה ההזמנה לידיך ותוך 7 ימים בתקופת SALE סוף עונה/פריטי עודפים.

 ניתן להחזיר את הפריטים באמצעות שליח בעלות של 19.90 ש"ח, בתיאום מול נציגת שירות לקוחות באמצעות הודעת ווטסאפ בלבד במספר052-2786580  ,.

יש לצרף אתר הפריט/ים והחשבונית המקורית ותוכלי לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי לאמצעי התשלום למול שירות הלקוחות, לבחירתך.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

החזרה/החלפה תתבצע בצירוף חשבונית מקורית בלבד המצורפת לחבילה.

פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש. תכשיטים יתקבלו במידה והם באריזתם המקורית שלא נפתחה.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

תוכלי לקבל זיכוי לחשבונך באתר או החזר כספי לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה. הזיכוי עצמו יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו לשליח..

אנו נזכה את העסקה מול חברת האשראי והודעה על כך תתקבל לחשבון המייל ממנו בצעת את ההזמנה. אין צורך לפנות לחברת האשראי ישירות.

עסקה שבוצעה בכרטיס אשראי דיירקט תזוכה בהמחאת מזומן ותועבר ללקוחה .

ביטול עסקה ע"י החברה:

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה  ופרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה שירות הלקוחות ייצור עמך קשר לסיום ההזמנה

בכל שאלה נוספת, צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך

 

שעות פעילות שירות הלקוחות :

 

ראשון-חמישי בין השעות 9:00-15:00

ניתן לפנות בפאלפון  052-2786580 או במייל :

online@sarai-online.il